Om 8 månader så blir drömmen en verklighet!

- hotell
- 8 mil från Barcelona
- underbara människor!

Snart.. om 8 månader så sitter jag förmodligen och håller på med någon resehistoria, eller varför inte försäljningshållning? Ja någonting liknande iallafall, för om 8 månader är jag i Spanien, på Costa Brava och går kursen och mot målet som reseledare! 
Kan tänkas vad underbart att få göra de man verkligen vill. 
Kanske är det någon annan som ska åka dit i April? Någon som kanske slängt ett öga in på min blogg och ser att jag ska göra samma som dig?! Släng iväg en kommentar isåfall, kan alltid vara trevligt att hitta någon innan man kommer ner dit också :) 
Har fått hem blanketter, resebevis och massa sånt. De är fortfarande så långt borta men det känns så pass nära att man håller på längtar ihjäl sig :) 






 

Postat av: Kattis

Låter sjukt roligt. Skulle också vilja göra något sådant men vet inte vart man ska börja.:-p hehe! kram

2009-09-12, 16:27:50 - URL: http://katties.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: