Nya livet..

Jaha hejsan igen då!

Har precis kommit hem från en runda på 4 km, så himla skönt att komma ut!! I morse promenerade jag ner till jobbet så de blev ju 1 km där också, alltså kommit upp i 5 km idag.. Hmm bättre kan de ju bli men jag börjar lite mjukt :)
Har ju kanske glömt att berätta för er att nu har vi kört i gång på riktigt med GI och hårda träningspass ;) Nu ska de funka!!
Sen övriga tiden av den här dagen då? jo jag har jobbat 8:30 - 18:00. En dryg dag men det är väl kanske bra att man kommer in i rutinerna igen så man inte bara ligger hemma och slöar..
Har förresten skickat in en ansökan om en 75% tjänst idag, får se hur det går :) och ni får veta vad det är för jobb när och om jag får det..Vill inte lova för mycket förrän jag är säker..
Nu väntar bara duschen sen ska jag lägga mig i sängen och läsa på min bok.. Den är underbar :)

Nej men natti natti på er så hörs vi kanske i morgon..

/ Jennifer
Postat av: Magda

Tack:D.. Å jag vill oxå komma igång med träning osv! Duktig du är som lyckats!!

2009-08-20, 12:31:17 - URL: http://maggiehoo.blogg.se/
Postat av: sara j

Fin blogg! Har du gjort den själv?

/Sara

2009-08-21, 16:10:25 - URL: http://jajjanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: