Lördag likamed jobbdag!

Godmorgon världen!

Antar att de flesta nyss klivit upp? ja de är ju trots allt Lördag. En del ligger väl förmodligen och sover fortfarande.
Själv sitter jag på jobbet, har precis slagit upp portarna för kunderna. Antar att det inte kommer komma en människa före tio ändå, men man kan ju alltid hoppas! Är klar med allting så då är de ju lika bra att låsa upp.

Kvällen igår bestod av att bara sitta och ta det lugnt. Pratade en massa om allt och ingenting! Men de va ju trevligt!
Kom väl i säng runt 11 tiden och då var jag trött.
Upp halv.7 i morse för att åka hit.. Suck! Men jag är ändå glad att jag jobbar idag för vädret är totalt värdelöst, så hade jag varit ledig hade jag nog mest troligt bara suttit inne och inte gjort nått.

Ikväll blir det träning igen. Hade en liten vilodag igår. Är så glad att de gett resultat redan!! Har kommit i mina jeans som jag inte kunde ha förut :D
Nej ni... nu ska jag sätta mig och vänta på de jag jobbar för.. Kunderna.
Ha en bra dag!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: