Lady GaGa

Hejsan!

Jaha nu var den här helgen över då.. Den bästa dagen på hela helgen var trots allt 00:45 igår när Lady GaGa tog över scenen och fick hela stortorget i gung! Jag har velat se henne live i all evighet och nu har det äntligen blivit av. Så otroligt grym brud.. Fick några bilder, men de syns jätte dåligt :( ska lägga in dem på datan i morgon så får ni se de lilla jag fick med. Tråkigt att någon STULIT min kamera så jag inte kunde ta kort med den istället..
Men helt jävla underbart var de iallafall :) Sen presidentens tal var också riktigt bra, detta år dök han upp ur messmörs burken.. Östersund = Messmörets huvudstad! Jamtland, jamtland, jamt och ständut eller hur de nu ska stavas för att vara korrekt!

Nu ligger man som en död sill i sängen.. Ska alldeles snart slå igen locket och sova. Ska till syrran på hennes salong i morgon och fixa håret.. Blir toning och slingor, förmodligen lite klippning också :) De återstår att se i morgon hur de blir..

Nej ni, nu har jag sagt vad jag ville säga.. Jag återkommer någon dag med bilder från GaGa's spelning!

Natti natti

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: