Friday night, yeah!

Hejsan hejsan allihopa!

Sitter på jobbet än så länge, jag har stängningen idag och den sker inte förrän 18.00, så nu sitter jag helt ensam och bara längtar tills klockan blir sex.
Sen är det ju städningen, räkning av kassorna och allt sånt som ska göra. Är kanske, om jag har tur, härifrån runt 19:30 - tiden.
Sen ikväll blir det att dra på sig träningskläderna också, sticka ut en liten stund. Tror inte att det blir så himla länge idag med tanke på att jag är förkyld plus att man bör ha minst en vilodag i veckan ;) hehe..
På Måndag är det dags för vägning!! hoppas på ett bra resultat..

Nej ni.. Nu ska jag springa och plocka i ordning lite saker inför slutet på den här dagen.
Vi hörs :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: