En såndär jobbig med en jobbigare framför..

Hejsan igen!

Ligger återigen i sängen. De blir vl ungefär så jag skriver varje gång jag bloggar nuförtiden. Men så är de när man inte hinner sitta vid datan någonting förrän de är dags att krypa till kojs.

Har jobbat idag också, ovanligt..Har varit så sjukligt trött hela dagen, märks att förkylningen kryper närmre nu!
I morgon har jag en dryg dag framför mig, en drygare än idag.. Börjar klockan 8 & slutar 4 om jag har tur. Är schema lagd till 13 men eftersom de är sånt strul med schemat nu så tog jag på mig att jobba till 4 ändå!
Jaha än sen då.. Anna ringde mig idag och berättade att hon åker till Mallis i morgon, orättvist för min del som också vill åka utomlands :(
Men i helgen ska jag nog vara lugn, eller ja jag och annas mamma tänkte synda lite en sista gång innan vårat allvar börjar..Lite vin i morgon skadar ju inte ;)
Har lånat 13 böcker av henne också så nu kan jag ju faktiskt inte klaga på att jag kommer ha lite att göra i höst!

Nix, nu blir de sängen med en bok. "Jenny Leeb - Stella & Sebastian"

SOV GOTT!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: