Barn?

Hejsan hoppsan!

Nu dröjde de sådär länge igen innan jag tog mig tanken att skriva lite. Men de har varit ganska mycket sen sist!
I Helgen har vi målat och stått i, mycket duktigt av oss! Jobbat har man hunnit med däremellan sen en massa annat tjorv och skoj.
Jobbat idag, kom inte från jobbet förrän vid sex tiden då det som vanligt skulle strula! Blir så arg när de aldrig går som jag vill att de ska gå.
Men jag fick ju till de till slut med lite (mycket) hjälp från Elisabeth. TACK!

Idag fick jag en lustigt samtal, från ett nummer som jag inte kände igen. Koversationen mellan mig och damen på andra sidan luren löd såhär;

Riiing riiiing!

Jag; Hallå, de är Jennifer!
Damen: ja hejsan jag heter *****
Jag: eh, hejhej? (trodde att de var en dryg försäljare)
Damen: jag söker dottern.
Jag: Men jag är Jennifer?
Damen; ja men jag söker dottern?
Jag; (funderar några sekunder) "ja men jag heter Karin, Jennifer"
Damen: jaaa men jag söker ju dottern!"
Jag: men jag HAR INGEN DOTTER!!"
Damen; nehe då vet jag, tack hejdå!"

Ibland undrar man ju vilken koll folk har. Sen när blev jag morsa?! nja passar nog på kids några år till. Ge mig först en karl med vett i skallen. Hittar ni en sån så slå en pling till mig och berätta var han finns!
Nu blir det dags för säng och film, ska upp tidigt i morgon, först blir det, som vanligt en Javadate med Annisen, sen iväg på jobbet. Men skönt nog så jobbar jag bara till 13 i morgon :)

Godnatt på er!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: