4 dagar kvar!

Godmorgon allihopa!

Nu har jag äntligen haft en dag ledigt från jobbet, men är åter tillbaka i rutinerna.. Var så skönt att få sova lite längre igår! Vaknade runt 11, åt lite frukost sen åkte jag ner till Bettan. Hon skickade hem mig igen för att byta om, vi skulle ut på en "förbränna fett tur"..
Gick en hyffsat lång promenad, ungefär 4,5 km. Hur skönt som helst!
Sen hade vi en liten paus på ungefär 2 timmar, sen tog vi på oss träningskläderna igen och drog en runda på 5 km. Fatta va duktiga vi är som har kommit i gång :D

I morse när jag vaknade så hade jag fått ett sms från Bettan om hur mycket hon gått ner. Jag fick jätte bråttom upp ur sängen, åkte ner till henne och ställde mig på vågen.. -2,7 kilo!!! Wiiho.. På en vecka :D De här går ju riktigt bra!
Ikväll blir det en långrunda också, förmodligen en 5 kilometers.

Jaha och mer då.. Snart åker vi till Sundsvall på våran "minisemester". Underbart! Då ska de shoppas, eller hur Jonna?:p
Ska bli så grymt skönt att få åka.. längtar som bara den tills på Fredag!

Nej nu ska jag sätta mig själv i arbete så den här dagen tar slut någon gång..

/ Jennifer
Postat av: Anonym

Va duktig du är! Ja jag längtar också tills man får komma bort från den här stan!!:)

2009-08-24, 16:09:52 - URL: http://ndqvist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: