05:15

Hallåå dääär..

nu är man nyduschad och färdig för sängen, äntligen! blev lite senare än planerat, men så går de när man fastnar framför datan.
Har tillbringat kvällen tillsammans med Anna, som alla andra kvällar i 9 veckor. Åt god mat, pratade massa och hade som vanligt trevligt. Alla andra skrattade ju gott åt allt vi pratade om också så :)

Alarmet är ställt på 05:15 i morgon. Ska försöka ta mig upp då så jag har gott om tid på mig till att fixa i ordning innan jag åker och plockar upp Anna i morgon för att köra henne till flyget. Buhuu.. Egentligen ska jag nog försova mig så hon missar planet och kan stanna för att umgås med mig lite mer, jaaa ;p
Ledig i morgon också, skönt nog! Ska åka förbi Jonna när jag lämnat av Anna på flygplatsen. Åka dit och snacka lite skit en stund innan jag beger mig iväg hemåt igen! Kan ju vara skoj att besöka Östersund ibland också :)

Mitt paket med kläder från H&M har ju kommit nu också så i morgon ska jag stanna förbi i stugun och hämta ut de! Äntligen lite nytt i garderoben. Kan ju säga att de behövs nu när mitt enda "hela" par jeans har gått sönder också!
Nya byxor och lite tröjor, sen är jag nöjd tills lönen kommer när det blir dags för en heldag i en stad med massa klädaffärer!

Nej nu ni, nu ska jag sova om jag verkligen ska ta mig upp kvart över fem :S de återstår ju att se om jag väljer att snooza några gånger, hehe!

Natti natti

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: