veckan..

Godmorgon..
Återigen skola för min del, var lite trött i morse när väckarklockan ringde, men jag kom ju upp!
Sitter och försöker komma någon vart med telefonprojektet som skulle vara klart för länge sen, eller ja. Vi gjorde ju faktiskt ett ryck med de där när de skulle göras men då var ju allting tydligen "fel" .... jobbigt, bara göra om!

Veckan har gått otroligt fort ändå. I Måndags så gick jag  hem från skolan, käkade middag, sen mötte jag upp Diana & Linda nere vid stan. Tog oss på promenad genom stan, satte oss i badhusparken och solade lite. Va jätte härligt väder den dagen. Hamnade uppe på donken med en paj & vatten. Mumma!
Sen Österäng tills solen gick ner, drog hem vid 9.

Tisdag - Ledig från skolan, låg i sängen till halv ett, då insåg jag att det var dags att göra någonting åt sig själv. Duschade och gjorde mig i ordning. Försvann bort till Torvalla en sväng och hälsade på Jonna, Peppe & Linnéa. Drack kaffe och pratade lite. Sen bar det hem till Pau & Vincent, fick hjälp med psykologi uppgiften. STORT TACK till Pau som tar sig tid till att hjälpa mig!

Ikväll lär det inte hända så speciellt mycket, ska ge mig ut på en promenad iallafall, blir nog tidig kväll också för nu blir det ingen sovmorgon förrän på Fredag.

Sista April funderade jag starkt på att fira nere i Uppsala/Knivsta med Sandra och lite annat folk, men som sagt....vet ej om ekonomin håller för de såhär nära inpå studenten! Suck.. vägrar vara i Östersund. Jag gör de bara inte!
Men ja, det återstår att de var jag hamnar. Kommer jag inte dit nu så kommer jag ju i Juni :) och de ska bli såå kul..

Nej nu har jag gjort klart annonsen, nu återstår bara 111 uppgifter till, tror jag börjar med organisationer & förvaltningar (?)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: