onödigt vetande om mig


Lovar du att vara ärlig? Ja men självklart!
Du heter: Jennifer
Smeknamn: Jenny, Färan, Jempa, Jeffe
Låt som när du är ledsen sörjer till? Carrie Underwood - starts with goodbye 

Beroende av: Mycket
Vem behöver du mest just nu: Just nu? ingen för jag är glad ändå.
Vad tror folk om dig? De skulle ja gärna vilja veta
Stämmer det? De vet ja ju inte. 
Vad får du oftast komplimanger för? Jadu mycket till och från
Vad säger du för att imponera på någon? Sanningen
Hur imponerar man på dig?  charma mig riktigt ;)
Brukar du skratta för dig själv? haha ja jag skrattar nästan mer för mig själv än med någon annan
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ja blev ju de. Hihi. Krya på dig Chao
Var bor du? Östersund
Trivs du där: verkligen inte..
Äger du några converse: nejnejnej
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider och öl
Brukar du bli för full: alldeles lagomt
Vad har du för mobil operatör: halebop
Är du allergisk i mot något: nötter
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: Hitta ett jobb
Hur svarar du i mobilen: Aa hallå eller Aa de är Jennifer
Vem ringde du senast? min mentor för att säga att jag var sjuk
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Du låter inte frisk alls, krya på dig!
Antal timmar sömn inatt: 10-11 timmar blev de tror jag
Sov du ensam: Japp, som vanligt..
Brukar du komma i tid: De beror på vart jag kommer
När mår du bra: När jag har de som allra bäst
När blev du fotad senast: I helgen, hela helgen lång på kryssningen till Tallin
Hur känner du dig nu: Ofräsh, inte pigg alls..
Vanligaste färg på dina kläder: Rosa och svart
Vad tycker du om fötter: Inget jag faller för. Men små är dom
Vad saknar du: kärlek från en underbar pojke
Hade du en bra kväll igår: Nej de hade jag inte, satt hemma och tittade på tv.
Favorit dryck på morgonen: Vatten eller kaffe
Rakar du benen: Men ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: normalt mellan 23-00
Är du blyg? Nja de där har jag växt ifrån, har väl lite svårt för nytt folk ibland bara.
Sysslar du med någon idrott: när jag känner för det.
Vill du hellre ha mail än brev: Alla brev utom räkningar och reklam kan vara skoj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland så, man får väl se.
Har du spytt offentligt: Pinsamt nog, ja!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Drink beer with the guys and chase after girls ;)
Är du nöjd med ditt liv: Än så länge, men man kan få de bättre
Är du bortskämd: vissa tycker de, men nej de är jag inte.
Vad gör du i morgon: jag ligger nog hemma och kurerar mig.
Vad är det värsta du vet? finns mycke som är äckligt
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? jadu de beror på hur rik jag känner mig.
Vad behöver du just nu? en stor slev kärlek
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? finns inga bra förebilder
Vad längtar du till? sommaren självklart!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Finns inga bättre än mina vänner
Vad använder du för shampoo? många olika
Vad är det finaste du fått? fått? hmm de måste ja tänka över.
En speciell dag du minns: få mig inte och tro att jag fött barn nu :p
Hur gammal är du: snart 19
Tycker du om någon just nu: Nej tyvärr.
Om fem månader: Jobbar jag förhoppningsvis, eller att jag ligger på en strand långt bort med världens rikaste kille ;)
Du samlar på: Pengar.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: brukar oftast va mamma annars ringer ja ingen alls.
Gillar du golf: minigolf
Vilken tid gick du upp idag: blev väckt vid 10 för mamma ville ha frukost sällskap.
Har du sovit i din egna säng inatt: min egna hemma hos mamma och pappa.
Har du strumpor på dig nu: jajamen, kallt om fossingarna annars.
Vad ska du göra ikväll: jobba som en galning.
Är det okej att gråta:  Ja men självklart, jag gråter minst 2 gånger i veckan
När grät du senast: Torsdag natt när jag var så förbannad på idioten som slog ner en kille.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej inte längre..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bjuda med någon på lång semester till Thailand
Bär du glasögon eller linser: Jag äger glasögon men använder dem inte.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: viktigt och viktigt..
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 10-14 ungefär
Har du piercing: Nej inte längre.
Vill du gifta dig: nej de tror jag inte
Vill du ha barn: jadå någon gång
Solar du ofta: inte på vintern.
Är du bra på att laga mat: mäster kock ;)
Gillar du att dansa: ja de är uber skoj ju
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: de där med vighet har jag växt ifrån, när jag var mindre gick allt.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: den ja äter nu ;)
Tror du på ett liv efter döden: ja faktiskt
Tycker du om sushi: nä fan va äckligt
Vad äter du helst när du ser på film: Ingenting faktiskt
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp de gör dem
Har du tandläkarskräck: ja verkligen
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: blå/grå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: För många onödiga gånger
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Jag säger som jag gör till mamma, ibland ;p
Hur ofta tränar/motionerar du: Så ofta som möjligt
Senaste låt du hörde: Pokerface som går på högsta volym på Rixfm's liveradio just nu
Vad gör du på helgerna: träffar dem ja inte träffar på veckorna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: