Tillåt mig skratta

Fråga mig inte varför, men jag är på ett otroligt skratthumör just nu.
Skrattar åt allt och ingenting. Vissa saker är ju skrattretande såklart, men inte mitt fel att folk är oklok ibland.

Har jobbat idag iallafall, gick mycket bättre idag men är fortfarande alldeles öm i kroppen, men som sagt. Läkaren på tisdag och få dunder mediciner.
Ikväll tror ja det blir dansgalan i Flata. Beror väl på om ja får tag i en bil, för jag blir väl förmodligen chaufför då ja inte ska dricka någonting. Tråkigt att man ska vara sjuk!
Om allt och ingenting annat då så ska jag väl ta tag i tvätten i maskinen snart. Drygt att tvätta men såna saker måste ju också göras när garderoben börjar bli tom.

Nej nu ska jag sluta dega och göra någon nytta!
VI hörs

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: