suddar och glasklart

Godmorgon!

Sitter ännu en dag i skolan, försöker få någon ordning på allting som jag har att göra!
Men när hjärnan inte vill hänga med så går det inte så bra att jobba heller..
Ögonen är alldeles suddiga, ibland måste jag verkligen gnugga mig i ögonen för att kunna se vad som står på skärmen. Hehe här kan vi snacka trött flera timmar efter att man klivit upp ur sängen!

Igår var en helt underbart mysig dag, vaknade vid 10- tiden. Klev upp och duschade, käkade frukost och tog det lugnt. Sandra ringde och sa att hon skulle komma förbi, hon kom och tittade på när jag gjorde mig i ordning sen hoppade vi på en buss ner på stan. Gick på donken för att Sandra ville äta, tog mig en paj till mellanmål.
Mötte upp Evve och hennes kompisar från Knivsta och sen lilla Linda såklart, köpte oss en varsin glass inne på donken sen kilade vi ner till badhusparken och solade en stund. Otroligt varmt, hela 26 grader i solen!!

Kvällen bestod av att umgås med Josse, spelade kort och drack en antal koppar kaffe, puuh! Tur att man kunde somna sen..
Ikväll bär det av hem till mamma & pappa, ska jobba i morgon så då blir det till att åka dit! Anna & Malin kommer från Stockholm ikväll också, JAA!! De gillar jag, har inte träffat Malin sen yran som var i somras.
Påsken blir nog fridfull, kalas på lördag och massa öl hela nästa vecka ute på sjön i solen!

Nej nu blir det plugg, jag måste ju se till att få värsta högskole betygen ;)
Ha en bra dag!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: