såhär ser inte en lördag ut för mig..

..inte i vanliga fall. På en lördag vid den här tiden sitter jag och förfestar hos någon rar människa! Jag är taggad som få, dags att gå på krogen om 2-2½ timme.
Men vad gör jag ikväll? jag sitter hemma hos mamma och pappa och häckar med min dumma sjukdom! Skönt att jag ska få gå till doktorn på Tisdag.
Jossan ville att jag skulle följa med till stan på fest, men de känns inte klokt att dra iväg när jag mår såhär. Nog att jag är riktigt sugen men jag känner mig inte fräsch för 5 öre!

Har ju klippt mig idag också förresten, men den som vill se få se när ni ser mig live ;) orkar inte ta några perfekta kort just nu. Som sagt, ja känner mig inte najs idag!

Nej nu blir det nog en film tillsammans med mamma, får se vad som finns att välja på :)
Hoppas ni alla andra får en festfull kväll. Tänk gärna på mig när ni dricker eran vodka + redbull ute på krogen!

PUSS
/ jennifer
Postat av: Malin

Livet gå ju som sagt inte ut på att supa varje helg lilla färan :) <3

2009-04-04, 21:44:19 - URL: http://MaHaNaLi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: