oh yeah, tja, tja tja!

Sitter här med energi på topp. Måste gå och lägga mig snart men det kommer jag aldrig klara av. Eller jo lägga mig kommer jag väl klara av men att somna nu, de funkar inte.
Ska kliva upp 05:30 i morgon för att ta mig hem till Östersund. Pappa ska vara snäll och köra in mig..
Sitter och kikar på lite kläder, jag har panik för jag har fortfarande inte hittat någon studentklänning??! vart finns alla fina liksom..
Måste hitta några sommarkläder också, ska bli spännande och se vilken lön jag får denna månad. Kanske har man råd att beställa lite nya kläder till garderoben?

Åkte ner till Jossan tidigare ikväll för att låna psykologi boken, men ja de var ju bara ett häfte som hon själv skrivit i. Kom inte långt med de inte.
Funderar på att slå på en film och lägga mig i sängen ändå, fast kanske ta en dusch innan. Orkar nog ändå inte kliva upp 30 minuter tidigare i morgon!

Nej nu får det bli duschen och sen sängen!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: