Nu är jag äntligen här (där)

Hejsan svejsan allihopa!

Som ni alla kan ana så förstår ni också vad jag menar med min rubrik.
Nu är jag äntligen framme i södra delen av Sverige. WIHO!
Dock jätte drygt att åka buss i flera hundra äckliga timmar i denna värme.
Uppe med tuppen 04:45 i morse, trött som en gris men jag kom upp, ner till bussen och på bussen.
Blev så arg att jag precis somnat när vi kom fram till Sundsvall där det blev buss byte :@

Nu sitter jag hemma hos Sandra iallafall, precis kollat på film. (helens små underverk) mycket bra faktiskt. "Whip it" eller hur Sandra ;)
I morgon får vi se vad som händer, ikväll blir det iallafall lugna gatan. Ska ner till någon som skulle sätta i resten av Sandras löshår ikväll iallafall.
Dumma minibettan ska svika mig och gå på skolan i morgon så hon kunde ju inte träffa mig ikväll inte :( buhu..

Nej nu blir det snart käk! Vi hörs & ses alla kära läsare!

/ Jennifer

Postat av: sandra

WHIP IT =)

2009-04-28, 21:28:28 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell
Postat av: Minibettan

JAG ÄR INTE DUM!!!! =( =( =( =( =(

2009-04-28, 21:54:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: