Någon dag

Hejsan!

Nu är man tillbaka till de tråkiga igen, nu har alla åkt hem igen! Den här påsken har verkligen varit bäst, jag har umgåtts med folk som jag inte umgåtts med på flera år.
Lugnt den bäst påsken i mitt liv, fester och underbart umgänge.

Idag har det inte blivit mycket, sov till nästan tolv. Var helt slut, vaknade inte ens av att mamma kommit in och sagt att dem inte skulle vara hemma vid middagen.
Har letat studentklänningar även idag, men de går inte bra alls. Hittar ingen som jag tror att jag skulle trivas i :/

Jag hade velat åka till Stockholm i veckan, men min plånbok säger; "blä på dig, du har inga pengar så du får sitta hemma hela veckan och ruttna" .. hmm, jag får helt enkelt vänta tills efter studenten :/ då ska jag åka ner och känna livet leka, jag ska bara vara lugn, och umgås med de allra bästa jag har!

Dem ringde nyss från jobbet också, ska få jobba några timmar på fredag. De är ju lite tidsfördriv på min tråkiga vecka här uppe! Mitt allra sista lov nu innan allvaret börjar!

nej nu ska jag springa ner på jobbet en sväng, eller först hänga upp tvätten.
ha det bra!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: