miss

Då var det bara en eftermiddag kvar av denna vecka då, tiden har gått fort idag. Baksmällan har inte släppt ännu, shit om den håller i enda tills i morgon!
Sandra skrev och berättade att våran "party weekend" börjar redan i morgon så jag får väl hålla tummarna på att jag mår bra innan;)
Sitter och längtar, pratar med min minibettan nu. Solen skiner där nere, här piskar regnet. Suck!
Men imorgon kommer jag också ner till solen, till värmen och till alla underbara människor.

Ska ha samhällskunskap nu, ännu mer suck..
Vill bara att det ska gå jätte fort nu så jag får komma hem, åka och hämta mina saker, gå hem och lägga mig, vakna och kliva på bussen i morgon!



 saknar min lilla plutt, mosters bästa skatt :)
är han inte vacker, så säg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: