Middagsbjudning och jobb

Hejsan!

Har precis vaknat, slummrade till lite där när jag såg på film då jag kom hem från jobbet. De tär på krafterna att jobba hehe.. En ovanligt lättsam dag på jobbet, Slutade vid ett sen åkte jag hem till Emma och kikade vad hon hade för sig, dock var hon på verkstan med sin kille och fixade någonting i bilen.

Ikv'äll ska de bjudas på middag, har först nu kommit på vad jag ska göra för mat och gästen kommer om en timme, hehe. Klokt av mig att planera i god tid.
Hoppas bara att jag lyckas med mitt "hop kok".. jag och kök brukar inte alla gånger komma överens, men nu har jag ju faktiskt lagat middag hela veckan utan att misslyckas så varför ska jag misslyckas idag?!

Nej nu är det bäst jag börjar med maten så jag blir klar i tid och slipper stressa!
Ha en bra fredag allihopa!!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: