mekaniker?!

Ja Jossan hon måste ju tro att vi är mekaniker bara för att vi har ett körkort & kan få bilen att gå både framåt och bakåt, men nog kan vi inte laga en bil?
Nu när jag precis klivit ut ur duschen, smörjt kroppen med alla möjliga cremer så tutar det utanför min dörr, jag går ut och tittar, där står Jossan med sin bil och så säger hon till mig;

-"hej vet du vad vi ska göra ikväll?"
Jag; "eh nej? åka bort kanske?"
-"Nej vi ska laga min bil"
Jag;"höh? laga din bil? vi kan inte laga en bil jossan"
-"jo, ja kommer om 10 minuter och då ska vi mekka"

Hehe hon är rolig hon, jag kan stå och titta på men att ge mig iväg under en motorhuv kommer jag inte göra!
Nej nu ska jag fixa i ordning lite här och sen ska jag ge mig ut.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: