Lördag = sol, öl och ledighet!

Hejsan!

Sätter mig en snabbis vid datan för att slänga iväg ett blogginlägg. Har egentligen inte tid att sitta inne när de är såhär underbart härligt väder.
Sitter hemma hos Peppe & Jonna nu iallafall, blev bjuden på lunch här sen har de bara varit altanen hela tiden för att förhoppningsvis få lite färg på kroppen!

Jonna är och jobbar nu, peppe sover och jag dricker en kall öl, direkt från kylen ;)
Ska snart åka hem och hämta lite saker inför ikväll, ska förmodligen till Jossan på hennes fest för att hon fyllt 22? om jag har rätt :p
Igår bestod kvällen inte av så mycket mer än ett par groggar, fast jag var ändå hemma halv 4 i morse.. hmm! lång kväll.

Nej nu ska jag ta min flarra och gå ut i solen igen, och definitivt längta tills på Tisdag när jag ger mig ner till Uppsala!!!
UNDERBART..
Ska (hoppas) att jag åker ut till Malin och hälsar på henne + bonde söker fru Peter. Woho. De är min största dröm innan jag dör ;)

Nix vi hörs!

/ Jennifer
Postat av: Minibettan

Kommer du bli lika brun som mäj tro ;)

2009-04-26, 18:38:34 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: