Komisk diskussion i mindre roligt ämne.

Jag måste bara få berätta hur mycket jag skrattade åt Malin när hon satt och läste på aftonbladets hemsida alldeles nyss.
Nog att det inte är roligt alls med vad som hänt, men för er som hänger med om mordet på Jimmy 22 så förstår ni precis vad jag menar när jag berättat klart de här.

Malin sitter nära intill datan och läser. Rubriken lyder En anhållen för mord på Jimmy, 22.

Malin; Alltså jag har alltid undrat varför den där tjejen alltid på bild när det handlar om mordet/försvinnandet på Jimmy.
Jag; Va? Vilken tjej då? (lite förvirrat)
Malin; men den där!! (pekar)
Jag; BRISTER UR I SKRATT.. Hahahahahaha, de där är ju Jimmy!!
Postat av: Malin

Ja men han ser ju mer ut som en tjej än en kille om man inte sitter och granskar bilden som jag var tvungen att göra när du påstår att det är Jimmy själv på bilden.



Ojoj, dagens samhälle :P

2009-04-23, 19:36:37 - URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: