ingen rubrik

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen, ligger i sängen och sträcker på benen. Är trött idag!
Middagen igår blev väldigt lyckad, ingenting gick snett. Tack för sällskapet ;)
Vi åkte ner och umgicks med Emma & Vilse då dom kom hem från bastun, blev inte så vi åkte ner dit eftersom middagen blev så sen. Var där till typ halv 12 sen blev det hem och krypa till kojs.

Ikväll ska jag nog vara chaufför, verkar som om vi ska till Edsele eller va de nu hette (?) jag minns inte.. Jag ska iallafall inte dricka, ska sköta mig ett tag nu och hitta på lite andra aktiviteter än att supa ihjäl mig.

Nej nu blir det nog en skön dusch, sen ska vi göra oss i ordning allihopa inför kvällen!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: