Gammal eller feber?

Jag har kommit på två anledningar till att tycka synd om mig själv nu ikväll.
Jag och Jossan umgicks en stund, kände att nacken började spänna mer och mer. Tillslut gav hon upp och skulle sova. Jag åkte hem, parkerade i garaget sen låg jag där i all evighet innan jag gick in.
Antingen måste just denna kväll då vi är trötta och åker hem vid 9 bero på att vi helt enkelt börjar bli gammal eller så är det för att jag är sjukare än sjukast!? vilket av dom liksom..

Knarkar ipren och alvedon som en galning nu, halstabletterna har jag radat upp en efter en så jag kan bedöva halsen.
Jag VILL INTE vara sjuk!!!
De är ett rent hell.. Till veckan har mamma sagt åt mig att jag ska gå till en läkare och be om en penecillen kur. Kan vara bra för jag vägrar må såhär i påsk!

Nej nu blir det en Walle film och sen sova djupt. Hoppas jag mår hyffsat bra i morgon för då ska jag jobba..
Vi hörs i morgon. Godnatt!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: