En helt vanlig söndag

Godmorgon!

Kan ni tänka er att hur man än beter sig på en lördag så mår man alltid likadant på söndagen!
Jag gör i princip alltid samma sak på söndagarna. Ligger i sängen till mitt i dagen, kliver upp, sätter mig vid datan och där sitter jag.
Hur kan det komma sig att även om man är nykter dagen innan så mår man lika bra/dåligt.

Åker hem till Östersund i eftermiddag. Åker med Pau & Vincent så då har jag ju inte speciellt långt hem till mig sen, tur man har grannar ;p
Undrar vad man ska hitta på tills klockan fyra då? har ju packat och gjort klart allting, städat och donat.
Frågar jag mamma så har jag säkert tusen saker till att göra men de vill ja ju såklart inte, hehe.

Nej nu blir det vila en stund sen ska jag försöka hitta på någonting sysselsättande!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: