det går inte i längden

Godmorgon!

Vaknade för ungefär en halvtimme sedan, det är helt otroligt hur mycket jag sovit de senaste tre dagarna, jag har sovit minst 12 timmar på en natt.
Men nu är det slut på de, i morgon ska jag upp och jobba.

Har bjudit upp Jossan på lunch när hon har de klockan ett, vet dock inte vad jag ska göra för lunch. Det blir frukost för mig och lunch för henne så jag får väl hitta på något bra. En omelett med någonting till de kanske. Äh vi får se!

Ska försöka plugga idag också, men jag har ju ett helt hus att dammsuga, skura, jag ska tvätta och jag ska göra allt idag! Blää, pax att aldrig skaffa hus.
Nej nu ska jag springa och klä på mig, öppna alla fönster i hela huset och börja städa!
Ha en bra dag


/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: