Depppig dag i skolan

Godmorgon!

Kom precis i tid till skolan idag. Eller jag var faktiskt 3 minuter tidig, typiskt mig att komma i sista sekund. Men det är ju dumt att slösa tid på att bara sitta och vänta på lektion, inte sant?
Hade världens morgon humör i morse, är de någonting jag hatar så är de människor med topp energi på morgonen!!! Gaah, låt mig sova, låt mig vakna själv och ta mig upp i min egen takt.. Snälla människor, jag är inte 76 år och pigg som en lärka på morgonen.

Fick världens utbrott på mamma & pappa i morse, tillslut fick jag sitta och äta frukost i lugn och ro. Att folk har så svårt att förstå!
Ska iallafall gå hela dagen i skolan idag, kvart över 8 till halv 4. Tråkigt nog men sant.
Aja dags att man börjar göra någon nytta nu då..


/ Jennifer

46 dagar kvar till STUDENTEN!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: