Börjar bli riktigt less(en)

Jaha, har ätit middag för en stund sen. Var väl inte allt för frestande då man inte känner någonting alls av smaken när man mår som jag mår.
Men ja, fram dit jag ville komma.

Vet inte riktigt hur jag ska förklara mig. Jag vet att du läser min blogg, iallafall 2 gånger i veckan!
Börjar bli väldigt leds på att behöva sitta och tänka på hur det skurit sig i våran vänskap!
Att jag hör av mig flera gånger i månaden både genom att ringa, smsa m.m. men jag får ALDRIG ett svar, aldrig att du ringer upp.
Pengar är man utan men banne mig inte såhär länge! De har gått ungefär två månader.
Du har sagt att du ska ringa upp en gång, men skiter i de för att du skulle "sova" ..HMM!
Nej nu ger jag upp de där, du verkar trivas med de du har. Men kom ihåg de att vi står inte kvar och väntar i all tid och evighet.

/ jennifer
Postat av: Ellie

Jag förstår att det är mig du pratar om. Jag vill inte heller att det ska vara såhär! Det finns inga ursäkter som jag kan försvara mig med, nej vi får fan ta och göra någonting åt det här! För jag tänker på det varje dag jag med! Jag vill att allt ska vara som det var förut, satt och kollade på bilder från våra somrar tillsammans! Så vill jag ha det! Jag och Carro kommer upp på lovet, är du i Borgvattnet då? Jag vill verkligen inte ha det såhär! Förlåt för att jag inte svarat eller ringt upp, jag vet inte varför.. Det har varit väldigt mycket på sistone tror jag, skolan, flytten, jaa allt, :( men jag vill som sagt inte att det ska vara så här mellan dig och mig! Jag förstår att det är mig du pratar om. Jag vill inte heller att det ska vara såhär! Det finns inga ursäkter som jag kan försvara mig med, nej vi får fan ta och göra någonting åt det här! För jag tänker på det varje dag jag med! Jag vill att allt ska vara som det var förut, satt och kollade på bilder från våra somrar tillsammans! Så vill jag ha det! Jag och Carro kommer upp på lovet, är du i Borgvattnet då? Jag vill verkligen inte ha det såhär! Förlåt för att jag inte svarat eller ringt upp, jag vet inte varför.. Det har varit väldigt mycket på sistone tror jag, skolan, flytten, jaa allt, :( men jag vill som sagt inte att det ska vara så här mellan dig och mig! Vi var ju bästa vänner, jag vill fortsätta vara det! <33

2009-04-03, 12:45:02 - URL: http://cexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: