Blir så arg...

Godmorgon!

Sitter i skolan nu, har precis läst mailen och insett att jag fått avslag från ledigheten..varför de för?!
Aja, de löser sig nog ändå..

Mår allmänt dåligt även idag, fast gårddagen var ännu värre! Vaknade vid två, var vaken till halv åtta sen somnade jag om igen och sov till 06:20 i morse.
Har haft en sjukt rolig helg iallafall.
Var på Jossans fest, lite till och från men de var trevligt :) sen var vi ute och åkte Emils bil, satt i badhusparken vid solupp/ned gången (?) jag minns inte vilket av de som det var ;p
Men halv åtta på söndag morgon var jag hemma från allt festande.

I morgon åker jag till Uppsala äntligen äntligen äntligen!!
Postat av: sandraa,

whaaaat, får du inte ledigt?? :O åker du ändå hoppas ja...?

Imorgon smäller det och jag är SJUKT glad!!! <3<3

2009-04-27, 10:42:18 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: