att vara

Precis.. Att vara nykter på en fest är nog inte de bästa man kan göra!
Precis kommit hem från en fest, visst är det roligt att umgås med alla som var där, men att sitta nykter som en fåne går bara inte. Känna den där vidriga sprit stanken ur munnen på alla andra, gash man svimmar ju nästan!
Har redan gått en gratulation till studenten, TACK Marina & Jenny :) Men nu har jag iallafall bett Marina komma och kolla när jag står där på flaket och hurrar hej vilt.

Blir nog sängen för min del snart, är dock inte trött men det känns skönt att vakna upp pigg i morgon, måste ju packa ihop allting för att bege mig hem till Östersund igen! Skola, skola skola.. Men nu är det bäst att ligga i för att hinna med allting. Projektet ska ju snart presenteras!!!
Har fått erbjudande att följa med till Vemdalen nästa helg, vill jag? ja självklart vill jag åka dit, men med tanke på att jag ska vara nykter och försöka spara pengar så återstår det att se hur jag gör.

Nej nu får det bli en film i sängen.
Ha en bra kväll

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: