vinnare och förlorare

Godmorgon kanske jag ska säga?

Försov mig i morse så det blev lite akut till skolan då jag missat hela förmiddagen av skolan. Men nu är jag här iallafall, samhällskunskaps, jammie! Håller på jobbar om en massa människor som sitter fast på en öde ö eller vad de är.. Hänger väl kanske inte med helt heller..

Nu är det inte länge kvar till den stora dagen heller, min födelsedag :) vi har planerat om lite grann nu, funderar på att boka bord på bowlinghallen så vi kan äta middag, dricka gott och bowla för att sen gå vidare på krogen! De vore ju faktiskt roligt att bowla men vi får se hur det blir.. Skulle prata om de där i helgen tror jag när de andra nördarna ska spela bingo lotto :p

Har inga planer alla för helgen mer än att förbereda lite inför nästa fredag och inför onsdagen när det är självaste födelsedagen då de ska bjudas på tårta :) 
Nej ni nu ska jag fortsätta jobba lite innan den här dagen tar slut och ingenting är gjort!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: