Stockholm och avbrott

Hejsan allihopa!
Hoppas att allting är lugnt med er..

Idag har jag äntligen kunnat ta mig till skolan igen utan problem, var väl ganska okej att gå dit. Skönt att man kan ha någonting riktigt att göra på dagarna och inte bara sitta inne och glo rakt in i en vägg.
Vi bläddrade i arkiv på landsarkivet på jamtli idag på vår histora lektion. Ganska intressant faktiskt, hoppas att de blir en rolig höst med historia.

Ikväll ska jag ut till stallet igen, koppla bort allting. De tär på en att gå runt och tänka och hålla in tårarna en hel dag. Man är helt slut efter bara några timmar. Önskar att det kan bli bra snart!

Vad händer nu då? Jo jag har bett Sandra hjälpa mig nu så förhoppningsvis så kommer jag få praktikplats nere i Stockholm i 4 veckor senare i höst, ska bli underbart om jag får komma ner dit och praktisera. De kan jag snacka semester, Stockholm!!

Nu blir det stallet till putte plutt :)
/ Jennifer
Postat av: sandraa,

jaaa det ska verkligen vi fixa!! du leta o ja leta =) blir ju as skoj!

2008-09-09, 16:40:06 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: