Ny vecka fler bokade tider

Hejsan alla läsare! (underbaringar)
Hoppas att allting är bra med er och att helgen har varit bra för er och att ni har haft det riktigt roligt.

Har inte hänt speciellt mycket för min del, var i väg till Borgvattnet igår och hälsade på, drack lite jäger shots och hade det allmänt trevligt med massa goda vänner en stund, sen bar det iväg upp på dansen där alla var, rätt så mycket folk var de faktiskt..Mådde faktiskt över mina förväntningar väldigt bra i morse när jag vaknade, no problems..

Har varit ute i stallet nu hos hästen, stack iväg på en ridtur. Så himla skönt att komma ut då man inte kan tänka på någonting annat än bara sig själv och hästen. Finns som ingen möjlighet att tänka på någonting annat och det är faktiskt de jag behöver. Komma över allting som har hänt och allting som snurrar runt en hela tiden. Är så leds på att folk ska ta en massa saker för givet hela tiden och bara ge mig skit för allting man gör. Slut på dom dumheterna nu! Vill komma in på ett nytt liv och börja om från start.

Håller nu på att laga mat, det får bli chicken nuggets med ris, mycket gott faktiskt. Patrik och Jonna är iväg och hämtar Linnèa medans jag och Wallin är hemma hos dom och "hjälper till" med maten, hehe karlar vet ni. Dom ligger bara i soffan och tror att man är världens slav. Det fick helt enkelt bli jag som lagade maten fastän jag egentligen bara skulle va lite hjälp om de behövdes.

Nej ni, nu ska jag springa till köket igen och titta till maten sen blir det film och sen förhoppningsvis så ska jag åka hem till mig själv, duscha och slänga mig ner under täcket!
Ha en fortsatt bra söndag kväll alla :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: