När man var liten

Jag har kommit och tänka på så himla mycket nu när man bara legat hemma i tre dagar.

Tänk va bra man hade de när man var liten, man bodde hemma med mamma & pappa, man behövde inte bekymmra sig om sin ekonomi, man tänkte aldrig på kärleken och man tog den aldrig så allvarligt som man gör nu.
Man visste var man hade sina vänner var eviga dag, man pratade med dom jämt och man lekte varje dag.

Det är först nu när jag är 18 år som jag börjat inse att livet förändras, jag vill inte att det ska se ut som de gör nu.
Vänner flyttar, vänner går, vänner lämnar en för deras käraste, vänner lämnar en för droger. Tänk efter att vänner är nog en ganska stor del av livet, det är nog en ganska viktig bit av livet.
Jag har förstått nu hur mycket man har mist på bara ett år, inte ens ett helt år.
Jag har mist vänner som man levt med i hela sitt liv.. De här är inte rättvist.

Min "syster" min kära barndoms vän som jag umgåtts med sen barns ben har gett sig av allra längst ner i Sverige, hon har flyttat och bor numera i Ystad.. Min bästa vän har lämnat Sverige, han har flyttat till Thailand och kommer inte komma tillbaka till Sverige förrän om jätte länge. Mina näst äldsta barndomsvänner (?) vart är dom? vet dom vem jag är?!

Tankar går runt runt runt.. Tackar för att ja har er andra!
Postat av: Sandra

but im right here honey, <3

har jag alltid varit, dt vet du. ingenting kan stoppa oss. right? se till att pallra dig ner hit nu, praktik och mig i flera veckor.. party, krogen, myskvällar, hemma mys o hemmafester.



Jag älskar dig, glöm aldrig det <3

2008-09-18, 17:41:48 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: