Jag är dum

Hejsan allihopa!

Jag ber om ursäkt för min kassa uppdatering hela tiden, men nu kan jag faktiskt skylla på att jag är förkyld och har legat inne sen i tisdags.. Jag är jätte förkyld, tror inte att ja vart så här sjuk på väldigt länge faktiskt.
Nu är jag hemma hos Patrik & Jonna, åkte hit så jag kan titta på tv iallafall, hoppas att mamma kommer in till stan på lördag med min tv!!

Ja jag kan ju inte påstå att det har hänt speciellt mycket den här veckan då när ja bara varit sjuk, hoppas på att få bli bra så jag kan gå till skolan i morgon iallafall.
Jag får helt enkelt uppdatera mig mer om vad som har hänt efter helgen om jag nu blir frisk.

Ha det bra!
/ Jennifer

lova att DU aldrig glömmer mig iallafall?!

Gyllene Tider - Lova att DU aldrig glömmer bort mig

Och du stannar en stund
och du stannar en stund
och låter mej försiktigt blomma ut
en liten sekund,
en kyss mot din mun
som en natt drar sej mot dag...

lova att du aldrig glömmer bort mej
lova att du aldrig glömmer bort mej
lova att du aldrig glömmer bort mej
jag glömmer aldrig dej...

du, snön har smält bort
snön har smält bort
och himlen är blå och gräset det gror...

och stora blir små
och liten blir stor
som om allt
bara gick runt...

Postat av: Sandra

jag glömmer inte <3

2008-09-18, 17:39:24 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: