halkat efter!

Hejsan allihopa!

Har ni börjat halka efter lite med skrivandet, har inte haft datan i funktion förrän igår när jag tog tjuren i hornen och gick upp till IT supporten.
Har väl inte hänt speciellt mycket idag, skolan hela dagen lång. Slutar 15:15 idag, drygt med en lång dag men i morgon har vi sovmorgon igen! underbart..

Ikväll ska jag ut till stallet och rida, men först ska jag hem till Malin och äta middag :) hade ju middag hos henne igår också, jag, Malin, Ida och Diana. Käkade Tacos som är mycket gott.
Hade ju tänkt att jag skulle gå till sjukhuset idag och beställa en tid för undersökning men de blir nog lite ont om tid för de. Får ta de i morgon eller nästa vecka möjligtvis..
I helgen blir det nog lugnt, ska ut till stallet och mysa med hästen en stund och sen blir det kanske film kvällar hela helgen, ska inte festa iallafall..

nej ni, nu drar jag vidare i Samhällskunskapen så får ni ha en fortsatt bra dag!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: