fulla måndag

Godmorgon allihopa!

Nu är man i skolan igen, trött och halvt sovande så tog man sig upp ännu en morgon för att dra sig hit.
Hade egentligen varit skönt att få ligga hemma under täcket i värmen när man kommer ut och upptäcker hur fruktansvärt kallt det är ute. TRE grader?! nej de kan inte vara sant, varför så kallt? Fick höra igår att det tydligen skulle bli minus grader senare idag och möjligtvis snö (?) nej nej och åter nej, jag vill ha sommaren tillbaka.

Igår hände väl inte så mycket, tog en promenad till Torvalla och hälsade på där borta, gjorde ett uppehåll i Odensala hemma hos mina kusiner. Mamma hade skickat med lite saker med min morbror som jag skulle ha så.
Vad hände mer igår då? sov hemma hos Emma från lör-sön, började känna mig ännu mer sjuk. Halsen står still på samma ställe men den här äckliga hostan som man har blir bara värre och värre!!

Efter skolan då, slutar 11:15 eller egentligen inte men vi har projektarbete och jag ska på körskolan. Men nu helt plötsligt får ja veta att våran lärare ska komma ??? hmm hur ska de här gå då. Bortkastat med att strunta i en lektion på körskolan och man förlorar närvaro på att strunta i skolan.. Åh va ja hatar när de blir såhär!!

Nej ni, nu ska jag arbeta!
/ Jennifer

 Remember when!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: