efterlängtat

Hejsan!!

Nu är äntligen den efterlängtade helgen här snart, en eftermiddag i skolan och sen så är det helg.
Ska bli skönt att få sova, trodde faktiskt att det var lördag i morse men så va inte fallet.
Mamma och Pappa har åkt utomlands nu, dom ringde och sa hejdå vid nio tiden i morse när jag låg död som en sill och sov.
Men jaa, dom blir borta en vecka, dessutom på min födelsedag!! Den enda födelsedagen som är någonting att fira.

Igår var jag ute och red, har aldrig fått slitit så mycket med Putte som jag gjorde igår, dumma bråkiga häst. De kan inte vara lätt att vara stor och oinlärd.
Men på söndag är det dags att rida för en tränare så då ska jag få lite goda råd om hur jag ska göra :)

Ikväll lär det inte hända så mycket, fast jag tror inte att de kommer hända så mycket över huvudtaget faktiskt.
Planera lite inför min födelsedag och dess firande. Ska bli skoj att se vad vi kommer fram till, de står mellan bowling, käk och dryck eller boka bord på någon krog, käka och supa oss redlöst fulla (?) hmmm.. undra vilket alternativ som låter bäst :p

Nej ni, nu är det dags att ta kameran. Ge oss ut i kalla vädret och fotografera!
Ha en bra helg allihopa!!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: