dubbel trubbel

Hejhej hallå!

Nu är jag hemma hos Patrik och Jonna, tjuv lånade datan lite för att kika mail och sånt skräp som man får lite då och då. Sitter och söker på lite olika hemsidor om en grej som jag ska försöka fixa den här veckan. Eller jag ska iallafall försöka få kontakt med någon. De här behövs verkligen nuuu!

Har vart ut till stallet ikväll och ridit, min plutt är alltid lika sliten efter en tur i skogen, han är som mig! Ständigt trött och hungrig :p På tala om mat så har man  tagit en kvälls macka nu så man är mätt i magen. Väntar på att det ska bli dags att åka hem till sängen, känns skönt att få krypa ner under täcket trots att man har sovmorgon i morgon..

Nej ni, nu är de färdig bloggat för ikväll. Mer information får komma när jag väl har ork och tid för det.
Ha en bra kväll bästa läsare!
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: