det är alltid bäst att hålla tyst

Det är nog alltid bättre att hålla tyst istället för att öppna munnen och säga emot.
De blir inget stall idag, hästarna får stå då de tydligen inte finns pengar till att ta sig dit. Tråkigt nog, hade sett fram emot att få komma ut idag faktiskt. Men jag får väl sitta hemma hos Malin och umgås med henne hela kvällen då istället :) de är ju faktiskt ganska avslappnande att vara där.

Nu är lektionen äntligen snart slut, jag ska äntligen få avsluta mitt arbete om partier och annat lustigt, försöker hitta så mycket information om sossarna som möjligt. Men jag har hellre valt den stora vägen att blogga idag istället ;) busigt men jag är faktiskt nöjd för idag..
Nu blir det torvalla city, yo gangsta! hehe, ha en bra dag!

/ Jennifer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år]

vad är det du ska hålla tyst om?

Ringer dig i morgon istället så kan vi prata ostört? eller ska du göra nånting annat i morgon eftermiddag/kväll?

2008-09-11, 22:29:34 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: