bör jag uppsöka läkare eller psykolog?

Hejsan allihopa!

Dagen är ju underbar, solsken och allting. Är hemma hos Patrik och Jonna nu, byggfirman är/var här och jag fick ju en liten chock när jag såg att stefan praktiserar på den firman.
Har vart på körskolan idag, gick väl ganska så bra. Nu får jag snart boka halkbanan så den blir avklarad innan det är dags för uppkörning.

Det är ganska mycket som förvirrar en just nu, jag har ett uppdrag som jag måste avklara och det är att jag måste gå till en läkare och kolla upp mina ögon, eller de vänstra ögat. Är någonting som inte riktigt stämmer där, jag är spänd i blicken hela tiden vilket orsakar en spänd huvudvärk. Vad vet jag om det är för all stress? Det visar sig väl, kanske bör man uppsöka en psykolog så man får lite hjälp på vägen mot de nya livet.
Jaha mer då, ska man kanske till stallet idag och rida? vi får se vad vi gör.. Var ju meningen att hästarna skulle stå idag men både jag och Jonna är så himla sugen på att rida idag så vi får se om vi gör de och låter dom stå i morgon istället.

Nu blir det kaffe rast :) Hade bra!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: