bilkörning och snabbvisiter

Hejsan allihopa!

Jag vet att jag lovat er att jag ska komma i gång med bloggen så fort skolan börjar men min dator har aaap damp så jag tar mig inte in på internet på skolan tyvärr..
Men hur mår ni då? jag hoppas att allting är prima liv och att ni är nästan lika glad som jag..

Hela den här veckan är full smockad med aktiviteter. Idag är jag hos mina föräldrar och hälsar på, var tvungen att åka hit då min syster och hennes nyfödda son är här och hälsar på. I morgon åker jag hem till Östersund igen, ska gå i skolan och sen blir det till att springa i väg på körskolan vid två tiden och köra en lektion.. usch jag kommer misslyckas!
Sen på torsdag blir det nog staden runt efter att jag vart på skolan.De ska köpas foder, ska ja fixas hästfinka och det ska göras klart allting tills på fredag när jag och jonna tar in Putte & Rigel till stan!! Äntligen kommer dom in och äntligen får man börja komma i gång riktigt med motionen..

Just nu precis har pappa och jag vart ute så jag har fått träna på lite saker med körningen, tillexempel vara snabb ut i korsningar, starta i medlut, motlut m.m. De gick faktiskt bra, pappa va mer nervös än va jag var första gången jag skulle köra på körskolan.. fattar inte hur de kan vara så stor skillnad på privat körning och körning med körskolan.

Nej ni, nu blir det tvätt och tv sen säng :)
Ha det super bäst!!
/ jennifer

Tomas,  105 dagar kvar sen kommer du heeeeeem :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: