är de såhär de ska vara

Hejsan!

Jaha, vad händer då? inte ett skit kan jag lova er. Så fruktansvärt leds nu så de finns inte. Kommer inte på någonting som man kan göra i helgen, eller iallafall inte ikväll. De andra ska på någon raggar träff och jag ska väl typ sitta hemma och titta på tv.

Har vart i stallet idag igen, gick ganska fint att rida. I morgon blir det en lektion för Åsa! Får se hur de slutar.
Wie då, igår kväll gjorde man inte heller så speciellt mycket, jag sitter mest och funderar bara på vart vi ska gå ut och äta på fredag och vilka krogar man kan besöka. Längtar som faaan tills på fredag kväll när man äntligen kan känna på riktiga livet!
på onsdag fyller jag år också :) den ni, ni får ju inte glömma bort den stora dagen! ;)

Nej ni, nu blir det slöa framför tv:n och sen kanske man kan ta och sova..

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: