Waallaa!

Wolli Bolli!

Hoppas att allting är bra med er, och att helgen har vart bra för er del!

Med mig är allting rätt så bra, lite sjuk och så men de får man leva med.
Helgen som var har vart riktigt rolig, åkte ner till min kusin i Härnösand och umgicks med henne.
Drog på krogen på fredagen (dock nykter) men ja hade verkligen skit roligt! Aldrig haft så roligt på krogen någongång tror jag.
Träffade ju nått snyggt ;)

Lördagen hälsade jag på kusin krister m. familj, kusin Veronica och sen min faster m. familj. Tänkte att man kan ju lika gärna hälsa på alla när man ändå är där och inte träffar dem så ofta annars.
Senare på kvällen drog vi på donken och käkade, sen hem till Carro och fixade oss sen drog vi "ut" eller ja ut drog vi ju men vart behöver ni inte veta..

Har iallafall haft en underbar helg :) hoppas eran har vart lika bra..
Nu blir det socialitet med de andra!

Hade så bra :)
/ Jennifer

56 av 113 honey ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: