Senaste tiden

Eftersom jag är så dålig på att uppdatera mig på bloggen nu så kan jag ju visa vad som har hänt den senaste tiden med lite bilder. De är dels från kvällen när vi va ut och firade mig den 3:e oktober, sen är de från Borgvattnet m.m.

Bild 1. Jossan och Jag, jag lirar gura!
Bild 2. Jag med min käraste flaska
Bild 3. Jessica hemma hos mig innan middagen den 3:e
Bild 4. Jag hemma hos mig innan middagen den 3:e
Bild 5. I lördags när jag satt hemma och väntade på Lisa.
Bild 6. Linnèa på puh bilen :)
Bild 7. Tårtan som min kära mamma bakat till mig.
Bild 8. Jag, vet ej varför ja tog den bilden.
Bild 9. Jessica, Malin, Diana och Linda på eastern palace den 3:e
Bild 10. Diana och Emma på krogen :)
Bild 11. Efterrätten som jag fick på eastern palace för att jag fyllde år.
Bild 12. Malin, Jessica och Tobbe på krogen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: