Nu är de snart dags!

Jaa ni, nu är de snart dags för höstlov! Shit va skönt, jag ska bara slappa. Synd att de inte är sommar så man kan sola, bada och dricka en drink i solen.
Men jag ska umgås med alla allra käraste hela mitt lov, Becca, Bettan, Elli, Carro och alla sköna människor! Dricka goda groggar på helgerna och chilla på veckorna.

Ikväll har jag vart i stallet, eller kväll och kväll. På eftermiddagen kanske de heter. Red en lång sväng idag, riktigt skönt och sen så bar vi in ton vis med hö! De är så sjukt jobbigt men bra träning upp för den där backen med en 20 kilos klump åt gången.
Händer väl inte så mycket mer ikväll, kika på tv kanske och umgås med folk, dricka kaffe och må gött.

I morgon kommer Ellinor hit, kanske åker till stallet med henne på lördag så hon får rida en sväng, så som hon tjatat ;)
Annars blir de en relativt lugn helg, åker upp till mamma och pappa på måndag och hämtar bilen, ska ju till tandis på tisdag :/ vill inte laga mina sönder bitna tänder, de gör så sjuk jäkla ont!!

Nej ni, lite update blev de men nu ska ja lägga mig i soffan en stund och kramas med kudden..
Vi hörs, ha en bra kväll :)

54 dagar!!

/ Jennifer
Postat av: Mamma Jessica

Du måste kolla bilden jag gjort på dig ;D

2008-10-25, 22:29:05 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: