Min bästa kväll!

Hejsan!

Nu är jag tillbaka i bloggrundan en sväng igen. Jag ska skriva och berätta om i morgon. Var ju såklart ut på krogen och firade min 18 årsdag, de firades riktigt ordentligen vill jag lova!

Först var jag, jessica och linda hemma hos mig och gjorde oss i ordning, sen bar det av hem till någon andreas, tog oss några groggar och pratade. Sen stack vi mot eastern palace och mötte upp Malin & Diana, åt en mycket god middag där, hade de roligt! De är bra att man fyller år ibland, fick gratis efterrätt och en present av personalen där!
Sen bar det av hem till Helena på "förfest" där brorsan, henke och massa andra var. Ganska trevligt, dock gick Linda hem lite tidigt. Väl inne på kvällen så tog vi taxi ner på stan, gick in på G3 men alla kom inte in där eftersom de va 21 igår (jag kom faktiskt in) helt otroligt faktiskt :) Men jag fick lov att gå ut igen så alla kunde dra på olereays istället. Huuur mycket folk som helst, träffade lite kompisar där och så som sa grattis, dansade, skrattade, drack och mådde allmänt bra hela den kvällen! Ett minne för livet, tack alla som var med och gjorde kvällen till ett minne för livet!!
KROGEN NÄSTA HELG IGEN!!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: