Halkbanan är avklarad!

Hejsan alla kära läsare!!

Hmm, får se de var nog ett tag sen jag skrev ett inlägg nu va? Jag har halkat efter lite men jag har inte haft användning för min dator i skolan den här veckan och sen har de vart en massa andra saker på gång som gjort att jag inte kunnat blogga på kvällarna..

Men idag iallafall så har jag vart på riskutbildning (Halkbanan).. De gick faktiskt oväntat bra, trodde att de skulle vara riktigt hemskt, att man skulle få super sladdar så fort man kom på de hala men de va bara tvärnit och rakt fram m.m. Helt okej faktiskt. Huvudvärken trängde ju fram ganska rejält efter ett tag med spänning, i slutet trodde jag att hjärnan skulle sprängas när vi fick hänga upp och ner i en bil för att känna på hur de kändes, ganska hemskt. Glasögonen för att känna på en rejäl fylla va ju ganska rolig, jag kan ju säga att jag har aldrig känt sådär när jag druckit och kommer nog aldrig göra de heller.

Den här veckan är ganska fullsmockad tror jag, pluggande av teori inför uppskrivning och uppkörning som är ganska snart!!! Vilken dag de är vill jag inte säga, de får ni veta den dagen jag klarat de.
Jag kommer vara så sjukt nervös när jag sätter mig bakom ratten!!
Tycker dock att de är lite trist då jag inte fått några fler körlektioner innan jag ska köra upp, men jag kanske klara de ändå (?) nog pratat om de så jag inte råkar skriva vilken dag allting sker.

Helgen blir lugn, har ingenting planerat. Blir väl stallet och sen ingenting mer. Har inte pengar till att gå på krogen den här helgen, får nog vänta tills löne helgen.
Nej ni, nu blir det teve, chill och ego kväll. Ha en underbar kväll ni också så hörs vi! :)

Tomas!!!! 66 dagar, de går fortare än va man tror :) saknar dig min vän.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: