Fotografernas fredag

Hejsan!

Ja nu är de Fredag igen och de innebär att de är fotografernas fredag. Har vart ute i cirka en timme och fotograferat en massa saker till vårt uppdrag.
Tänkte visa upp en del av dem, mycket intressanta bilder! :)  Titta och skratta!!






Bild 1. Mina nya skor som Malin ska ha med i sitt arbete. Fotograf; Malin Håkansson
Bild 2. Malin hittade en cykel. "tänk va fint i svart vitt" Fotograf; Malin Håkansson
Bild 3. Min väska, en bild som är typiskt mig enligt Malin. Fotograf; Malin Håkansson
Bild 4. Malin på glá humöre! ;) Fotograf; Jennifer Granlöf
Bild 5. Malins blombild. Fotograf; Malin Håkansson
Bild 6. Hmm, ja jag iallafall. Vet inte va ja gör. Fotograf; Malin Håkansson
Bild 7. Jag sitter och vilar på en bänk. Fotograf; Malin Håkansson
Bild 8. Jag skulle visa upp min nya fina sjal. Fotograf; Malin Håkansson
Bild 9. Malin sitter och vilar på bänken. Fotograf; Jennifer Granlöf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: