Den stora dagen är här!!

Hejsan allihopa!!

Babyface här ;) hehe nä men ja kan ju börja med att berätta om min lyckade dag hittils iallafall, jag har klarat skriv provet till körkortet! Är riktigt överlycklig för de, känns bra. Om några timmar väntar förarprovet. Hoppas på att jag inte kommer vara nervös, så som Tomas sa: se till att inte vara nervös! Men vafaan :p man kan inte undvika att vara nervös i såna här lägen.

I morse när ja gick till vägverket så höll ja fan på hyperventilera = Stavning. Ja va jätte nervös och trodde inte mina ögon när jag såg den gröna texten efter att jag skrivit provet.
Well, nu blir det till att slappna av en stund och bara ta det lugnt sen ska jag fortsätta min resa med körkortet!

Ha en bra dag!

/ Baby face
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Jag tror på dig vännen :)

2008-10-13, 13:39:52 - URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Anna

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2008-10-13, 18:00:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: